ЛЮТИЙ 2019
Дата уроку
|
Завдання
|
Додатково
|
04.02.
|
Робота в парах.
Скласти та розіграти діалог на задану тему
|
|
06.02.
|
§ 26 д/з стор. 93
|
|
11.02.
|
§ 26 вправа 3 завд. А, Б, В | |
13.02.
|
ДЗ. Речення з кількома рядами однорідних членів речення.
Перепишіть речення. Визначте ряди однорідних членів речення.1. Приємно бродити по теплих калюжах після грому й дощу чи ловити щучок руками (О.Довженко). 2. Уся гавань була заповнена вітрильниками, великими й малими лодіями, довбанками й човнами (Р.Іванченко). 3. Життя кипить, кипить і завмира під спів снігів, вітрів, громів і птахів (М.Чумак). 4. Гарячий липень бродить покосами і стернями, кладе снопи в копи, поскрипує возами й гарбами (І.Цюпа). 5. Будуть приходити люди вбогі й багаті, веселі й сумні, радощі й тугу нестимуть мені (Леся Українка). 6. Несло то гілку рододендрона, то цупкий вінок з якихось дивовижних трав та альпійських квітів... (О.Гончар). 7. Думав про матір, про прості її заповіти, про віру в людей, віру в добро, в щирість, у любов, у посвяту заради величного й прекрасного (Іван Багряний). |
|
18.02.
|
Твір-опис місцевості на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі (теми на вибір) : "Моє місто Сєвєродонецьк" або "Моя вулиця"
|
Роботу виконати в зошитах для контрольних робіт
|
20.02.
|
§ 27 д/з стор. 97
|
|
25.02.
|
§ 29 вправа 4 всі завдання виконати письмово
|
|
27.02.
|
§ 26, 29; впр. д/з стор. 103
|
Немає коментарів:
Дописати коментар