неділя, 29 березня 2020 р.

1 блок завдань

Українська література



(У зв’язку з тим, що робочі зошити залишилися в учителя, письмові завдання виконувати на подвійних аркушах у лінію (потім вклеїмо їх у зошит))

Смішне і комічне у повісті

1. Виконати письмово завдання
Намалювати (написати) словесний портрет справжнього друга – такого, який у вас уже є або з яким ви хочете дружити.
Яка риса характеру, на вашу думку, головна для справжнього друга?

2. Прочитати і переказати епізоди, які вам здалися найсмішнішими. Пояснити, чому.

3. Прочитати визначення понять «смішне» та «комічне»
Смішне – те, що викликає в нас сміх.
Комічне – (від грец. «смішний») – естетична категорія, що означає  відображення в мистецтві явищ, які містять невідповідності чи алогічні суперечності та оцінку їх через висміювання. Походить від ігрового сміху, обрядових форм розваг, зокрема карнавальних ігрищ, ярмаркових гулянок. Окремі види комічного – гротеск, іронія, пародія, гумор, сатира, сарказм.

4. Дати усно відповіді на запитання:
- Коли ви особливо сміялися, читаючи повість? Що вас у ній розсмішило?
- Віднайдіть у творі приклади «смішних» речень чи словосполучень. Поміркуйте, як автор досягає комічного ефекту?

5. Виконати письмово «Домашнє завдання №1» на стор. 157
            1. Склади план до розділу ХІ.

Відповідь на це завдання надіслати до 23 квітня включно (фото або скан роботи) на електронну адресу djill1978@gmail.com  
(на оцінку)

(УКАЗАТИ прізвище)



Додатково
Прочитати казку Емми Андієвської «Казка про двох пальців» (був урок позакласного читання).



Немає коментарів:

Дописати коментар