Українська література
(У зв’язку з тим, що
робочі зошити залишилися в учителя, письмові завдання виконувати на подвійних
аркушах у лінію (потім вклеїмо їх у зошит))
Смішне і комічне у повісті
1. Виконати письмово завдання
1. Виконати письмово завдання
Намалювати
(написати) словесний портрет справжнього друга – такого, який у вас уже є або з
яким ви хочете дружити.
Яка
риса характеру, на вашу думку, головна для справжнього друга?
2. Прочитати і переказати
епізоди, які вам здалися найсмішнішими. Пояснити, чому.
3. Прочитати визначення
понять «смішне» та «комічне»
Смішне – те, що викликає в нас сміх.
Комічне – (від
грец. «смішний») – естетична категорія, що означає відображення в мистецтві явищ, які містять
невідповідності чи алогічні суперечності та оцінку їх через висміювання.
Походить від ігрового сміху, обрядових форм розваг, зокрема карнавальних ігрищ,
ярмаркових гулянок. Окремі види комічного – гротеск, іронія, пародія, гумор,
сатира, сарказм.
4. Дати усно відповіді на
запитання:
-
Коли ви особливо сміялися, читаючи повість? Що вас у ній розсмішило?
-
Віднайдіть у творі приклади «смішних» речень чи словосполучень. Поміркуйте, як
автор досягає комічного ефекту?
5. Виконати письмово
«Домашнє завдання №1» на стор. 157
1. Склади план до розділу ХІ.
Відповідь на це завдання надіслати до 23 квітня включно (фото або скан роботи) на електронну адресу djill1978@gmail.com
(на оцінку)
(УКАЗАТИ прізвище)
Додатково
Прочитати
казку Емми Андієвської «Казка про двох пальців» (був урок позакласного
читання).
Немає коментарів:
Дописати коментар