неділя, 5 квітня 2020 р.

5 блок завдань

Українська мова (група Крижної Ю.О.)


Розряди кількісних числівників

1. Уважно переглянути відео за цим посиланням

(Відео переглядати тільки до 7 хвилини!!!

Тему, яка починається з сьомої хвилини «Відмінювання числівників»,  будемо розглядати на наступному тижні в 7 завданні). 

Виконати всі завдання, які будуть задані в цьому відеоуроці

(Для того, щоб встигати виконувати завдання – ставте відео на паузу. Можна перший раз переглянути потрібну частину відео, а під час другого перегляду – уже ставити відео на паузу та виконувати завдання. Так вам буде легше зрозуміти тему та виконати вправи). 

https://www.youtube.com/watch?v=p11YSCc52zI


2. Прочитати правило стор. 168

- Розряди кількісних числівників.
- Творення збірних числівників.


3. Виконати вправу 440 


Відповідь на третє завдання надіслати до 23 квітня включно (фото або скан роботи) на електронну адресу djill1978@gmail.com
(на оцінку)
(УКАЗАТИ прізвище)



4. Прочитати правило стор. 169


5. Виконати вправу 446
Відповідь на п'яте завдання надіслати до 23 квітня включно (фото або скан роботи) на електронну адресу djill1978@gmail.com
(на оцінку)
(УКАЗАТИ прізвище)


Розмірковуємо:
старшокласник – це назва істоти чоловічого роду
диск – це назва неістоти чоловічого роду

Читаємо правило стор. 169:

«збірні числівники поєднуємо тільки з іменниками, які … 

є назвами істот чоловічого роду».


Робимо висновок
Збірні числівники поєднуємо з іменниками, які є назвами істот чоловічого роду, а з назвами неістот чоловічого роду - ні. 

Тому треба записати: двоє старшокласників.

Бажаю успіхів у роботі! 




Телеурок

6 клас. Українська мова. Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль (Тиж.1:ВТ)




Домашнє завдання на цьому відео можна виконати за бажанням (додатково) або включити в кількість вправ з попереднього завдання (три вправи з параграфа 52 на вибір).

Немає коментарів:

Дописати коментар