четвер, 2 квітня 2020 р.

 Добрий день!
Відтепер завдання з української мови (група Крижної Ю.О.) та з української літератури я буду публікувати в моєму блозі  «Блог учителя української мови та літератури Крижної Юлії Олексіївни» ( https://ukrmovaliterat.blogspot.com ).
Праворуч треба обрати розділ (перейти за посиланням) «Мова 6 клас» або відповідно «Література 6 клас» і ознайомитися з потрібним завданням.  
Сподіваюся, що ви змогли виконати всі попередні завдання (вони також опубліковані у блозі). Після карантину я обов’язково перевірю наявність і правильність виконання робіт. 
Якщо у вас будуть виникати питання або ви не зрозумієте якесь завдання – можна запитати в особистому чаті на  моїй сторінці у Фейсбуці або в коментарях до завдання у блозі (на жаль, не завжди зможу одразу відповісти). Але в будь-якому випадку, якщо ви не можете виконати якесь завдання, я прошу не переживати, не хвилюватися і мати терпіння. Життя і здоров’я людини є  найважливішим у світі! А все інше ми зможемо подолати і надолужити.
Бажаю всім міцного здоров’я і сподіваюся на зустріч цієї весни з моїми найкращими учнями!

Немає коментарів:

Дописати коментар