неділю, 3 травня 2020 р.

11 блок завдань

Українська мова (група Крижної Ю.О.)



Займенник як частина мови. 
Розряди займенників. 
Особові та зворотний займенники


1. Перегляд відеоуроків


Уважно переглянути відео за цими посиланнями і виконати, за можливості, всі завдання, які задає учитель протягом відеоуроку.

Для того, щоб встигати виконувати вправи - ставте відео на паузу. Так ви зможете спокійно подумати над відповіддю і навчитися правильно і грамотно вживати займенники.

Тим, хто не встигає опрацьовувати всі завдання, кому не вистачає часу, вправи з відеоуроку виконувати за бажанням.

Якщо маєте час, можливість і бажання вивчити займенники – виконуйте всі завдання письмово, тренуйтеся.

Перевіряти завдання, які ви виконували під час цього уроку, на оцінку не буду.


Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
https://www.youtube.com/watch?v=wMjyTJYVjtA&list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf&index=27&t=1s


Розряди займенників за значенням
https://www.youtube.com/watch?v=647yvr-WyLo&list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf&index=21&t=0s


Особові займенники, їхнє відмінювання.
https://www.youtube.com/watch?v=H088JY6dSk0&list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf&index=12&t=2s


Зворотний займенник «себе»
https://www.youtube.com/watch?v=AMc9a14bxTY&list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf&index=2&t=0s



2. Вивчити правила з підручника
- на стор. 190 «Загальне значення займенника»
- стор. 191 «Назви розрядів» (з можливістю наводити приклади)



3. Домашнє завдання
З підручника української літератури з розділу І «Кактус показує колючки» (стор.196-197) виписати перші 11 особових та 1 зворотний займенники, визначити в них відмінок, в особових займенниках - число і рід, де можливо.

Якщо займенники повторюються - писати.

Завдання виконати письмово.
Відповіді надіслати до 12 травня включно на електронну адресу djill1978@gmail.com



Немає коментарів:

Дописати коментар